Min Helg..

Har haft en fin fin helg! Började på fredagen med sushi och idol
och en massa surrande med Sofia, alltid lika trevligt!
Pappa var förbi på eftermiddagen, jag visade javan och så
pratade vi.

lördagen var det full rulle, var en sväng till Birsta med Sofia,
sedan släppte hon av mig hos Lena och Stefan. Åkt med dom
runt till olika folk i Nedansjö, började hos Ylva , evigheter sedan
man träffade henne! Så det var väldigt roligt!
En sväng till Kerstin och Göte, och även till Ingela!
Sedan blev det mat och film när vi kom tillbaka till stan.
Tack för en trevlig lördag kära vänner!

Gårdagen så ut såhär för mig hela långa dagen (som kändes
väldigt kort eftersom jag sov större delen utav dagen)

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du köpt bil igen? Kram

2010-11-22 @ 20:40:08
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jag har min gamla bil igen:) Iaf ett år till, sedan får man se vad som händer. Kram

2010-11-22 @ 21:38:45
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0