"semester"

Ja nu är helgen över, men det har varit en helt okej helg!
Lördagen fick jag gjort en massa på, skrev klart rapporten,
var en sväng till Birsta (satan vad folk det var där, huga).
Sedan var det då dags för fest på kvällen, i Vattjom..
där man är uppvuxen. Jag hade trevligt, var skoj att träffa
folk man träffas sällan, och Göras som vi då var hos har
jag inte träffat på år och dar.
Nackdelen var ju att jag mådde inte alls bra när jag kom hem,
och gårdagen var hemsk..usch. Så framöver blir det no more
drink fore me. Det är helt enkelt inte min grej, och det är inte
värt det! Så back off om ni ska börja tjata om att jag ska dricka..
få det lär väl sluta med då att jag aldrig kommer på fester något mer.

Nu befinner jag mig i Matfors hos mor och far några dagar.
Tar det lite chill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0