bla bla bla..

Igår blev det ju inte mycket gjort med pluggandet, inget alls rättare sagt.
Blev däremot film tittande, sov 3-4 timmar på em, glodde lite tv,
och vandrade sedan bort till Sofia och surrade lite med henne.
Blev ganska sent så jag sov över på soffan, haha inte för att vi
bor många meter ifrån varandra, men med den här hemska tränings-
värken som jag har nu efter att hon drog med mig och tränade i söndags
så går jag inte mer än jag måste:P I know, latis som jag är..

Idag däremot så har jag varit och hämtat jackan som jag beställt
på hm, sedan har det pluggats hos Julia. Dock har jag väl inte
gjort allt för mycket där, lagt ut mitt projekt i webbutveckling 1, och
börjat lite på rapporten. Ska börja lite smått med det andra projektet
nu tänkte jag. Sedan blir det åka och hälsa på Malla i Matfors med
Lander och Ollis:)

Om någon är intresserad utav att se hur sidan blev som jag gjort på
projektet så har ni länken här:

https://portal.miun.se/~liny1004/dt049g/projektwu1/inredning_start.html

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka bra repotage du har gjort, och fina bilder.

Bra jobbat // Kram

2010-10-19 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0