En lite resa..

..ska jag göra 30 nov-7 dec...och jag ska åka till goa glada Göteborg!
Åhh så underbart det ska bli, gå på jul på liseberg, äta sushi med moster,
träffa vänner..ja och mina kusiner då såklart!
Bara att komma härifrån en vecka ska bli helt underbart!

Läste precis Emma Asp blogg, och hon nämnde julmust och papparkakor.
Jag blir helt..tokig vid julen, haha det är en sådan mysig tid, lampor överallt,
rött överallt..tomtar överallt...julmust och juleskum..mörka kvällar..
mysigt helt enkelt:)

Drömde även att jag födde en liten flicka inatt..började nästan grina när
jag vaknade och insåg att hon var borta..

Men nej nu är det slut skrivet för idag, dags att börja plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0