fåsakerochtinggjort-dag

Vill bara börja med att säga att lyssna på julmusik igår var Lovely!
Jag verkligen älskar julen, kanske inte just "julafton", den är ju
över på en dag, men den tycker jag ju självklart också om.
Men det är mer allt runt omkring, jag kan inte ens förklara..
det är bara underbart!

Men på tal om något helt annat, idag måste jag försöka få en
massa saker gjorda! En sak är jag färdig med - disk högen som stått
är nu ett minne blott!:P Nu är det bara resten av sakerna:

- Dammsuga/skura(?) - Skriva klart båda rapporterna
- Gå ner i källaren och göra ett till försök med att hitta det jag
behöver för att göra mina smoothies! - köra ett pilates pass(?)

..och sist men inte minst så ska jag ju se på idol ikväll
Ladda inför helgen med jobb jobb jobb..därför jag måste
bli klar med rapporterna idag, så jag bara behöver fixa opponeringarna
till veckan, hade ju varit väldigt nice:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0