Helgen är äntligen över

Min "fåsakerochtinggjort-dag" blev inte så bra som jag hade önskat:P
Fick inte alls massa saker gjorda, men det är skit samma.
Hinner med mig iaf så.
Jobb-helgen har väl varit sådär. Trevligt att träffa arbetskamraterna
och vårdtagarna man inte träffar på länge.
Men det är bara det att jag blir helt slut i huvudet efter att ha jobbat,
jag är så trött så jag orkar inte tänka,eller röra på mig för den delen
heller:P Men efter jobbet i Lördags var jag iaf med Sofia.
Åt sushi och hade trevligt!:)
I söndags blev det hem och bädda ut soffan och bara chilla.
Andreas kom förbi utan förvarning och skrämde livet ur mig.
Otäckt när folk ringer på dörren utan att man har bestämt träff;P
Och vad händer idag då?
Jo idag ska jag bli klar med allting som har med dessa två kurserna
att göra - skriva klart rapporterna och kolla över kodning mm.
Slutligen ska jag skicka in allt. Så kan jag vara helt ledig
resten utav veckan, det låter väl inte helt fel va?:)
Så det är planen för idag.
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hejsan Lillemor!Skulle vilja lämna tillbaka böckerna som jag lånat av dig.Kram

2010-10-25 @ 15:04:33
Postat av: Lillemor

Ja men just det! Har du läst dom nu då?:)

Du skulle kunna lämna dom på jobbet så åker jag förbi och hämtar dom där, det är nog det lättaste sättet.

Kram

2010-10-25 @ 15:56:01
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ok.

2010-10-25 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0