Inflyttningsfest

Insåg idag att det inte alls var fel på mobilen, utan att jag trodde jag
hade bilder där som jag hade tyvärr på kameran.

Men men, idag har jag pluggat, dock inte fått allt för mycket gjort,
ska sitta hela dagen imorgon med det så får väl försöka hinna med
mycket då istället.

Ikväll är det dags för Malin och Patriks inflyttningsfest!
Ska åka förbi Frida först nu och hämta kameran jag har köpt
av henne. Sedan blir det plocka upp några herrar och åka bort
till Malin!

Så ja, det var väl vad jag hade att berätta idag.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha har Malla och patrik flyttat?! Vars då? Hoppas ni hade kul iaf :D

2010-10-10 @ 13:19:56
URL: http://fridamariechatarina.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Yes det har dom:) Haha inte specielt långt, utav på andra sidan utav midälvaplan;)

2010-10-10 @ 13:40:20
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0