Julmusik

Igår blev det pluggande och donande med projektet i Flash.
Sedan mot kvällen vandrade jag bort till Sofia och
umgicks med henne, blev även en övernattning på soffan!:)
Och min lille vän gjort allt hon kunde för att min nacke
inte skulle göra ont, voltaren och värmekudde, tyvärr
hjälpte det inte. Har fortfarande ont ida:/

Men vi hade det iaf jätte mysigt! Och det som jag bli mitt nya
"godis" är grönsaker och dipp! (Man kan iaf hoppas att det blir det)
Idag har jag suttit med projektet igen, fått gjort endel ändringar,
tog mig lite vatten över huvudet och har förenklat det lite.
Men nu är jag klar iaf, får se vad folket tycker om den.

Har precis grinat floder och tittar på "P.S I love you".
Så nu är man en aning mer sorgsen än man var innan.

Nu tänkte jag lyssna på julmusik och skriva inköpslist tills på måndag
när man får pengar på kontot igen, då är det dags att försöka ta
tag i mina mat och motionsvanor som är åt helvette nu.
Wish me luck!..det kan behövas.

Jo jag ska även jobba lörd och sönd 7-17, lite mer pengar
till Göteborgstrippen 30nov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0