Motivation where are you?

Planen var att jag skulle varit med Maggis igår, men istället
blev det att Sofia drog med mig till Friskis och tränade ben
och mage. Haha ja vad ska man säga? Det gick ju som det
gick. Var länge sedan jag tränade nu så:P
Efter träningen blev det middag och en massa surr hemma hos
fröken Mattsson. Alltid lika trevligt:)

Dock har jag träningsvärk idag! mindre trevligt..men det hade
jag räknat med så:P

Blev inge plugg hos Julia idag heller, utan det blir imorgon.
Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
dåligt med motivation för att plugga.. blää..
och samtidigt är man stressad för att man inte känner
att man kommer hinna. Jag vet inte..men en del utav
en känner bara för att ge upp, men vad ska man göra
istället då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0