Ny vecka..

Ska börja med att göra en kortfattat summering utav helgen..
Fredag
Klippte mig, var en sväng till bista, förfest hos Per, spelade
rockband mm, mycket trevligt! Ut på stada och agerade onykter.
Rolig kväll, men det här med alkohol är inte min grej, så är det bara.

Lördag
Erika kom och plockade upp mig, Hyrde film, åkte på birsta en snabbis,
sallads lunch och surr på Alnö, handlade lite gotta för kvällen.
Film maraton och mys. En kväll med både skratt och tårar.
Tack för i lördags min vän!

Söndag
Chillade på fm, sedan tog jag mitt pick och pack och åkte
till bror Michael i Härnösand. Trevligt, man träffas ju inte allt för
ofta!

Och idag är det alltså måndag igen..dagen då jag borde börja
med projekten. Har inte blivit så mycket gjort än så länge dock..
Var och handlade, Michael och girl kom och lånade bilen.
Per kom och hälsade på. Och om några timmar ska jag
träffa Sandra och Andreas.

Skulle bara vilja slippa det här med projekten faktiskt...
Känns mest tung och svårt.. men får försöka ta nya tag i morgon..

Kommentarer
Postat av: Erika

tack själv vännen <3

2010-10-05 @ 18:53:56
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0