Skit kamer!

Full rulle har det varit hela dagen. Började med att fixa med projektet
några timmar. Sedan var det dags att plocka upp Malin och Frida,
och åka och hälsa på lillMalin några timmar och surra!
Väldigt trevligt! Var dock lite trött..men men!

Sedan var det fullfart iväg till Malla i Matfors för att göra den
första fotograferingen på hennes lägenhet. Det gick ju bra,
fram tills min kamera la av pgr utav något fel med minneskortet(?).
Och nu när jag ändå tänkte försöka lägga in bilderna på datorn
så går det inte.."jippi". Får alltså till veckan fixa nya bilder..
men någon kamera..förhoppningsvis finns det någon jag kan
låna en utav. Så jävla typisk..
Nu verkar det även som att en massa bilder jag tagit med telefonen
har försvunne med..vad fan är det här?!! Tekniken sviken mig idag..

Men vilket fall som hälst så har iaf jag och Malla haft en jätte trevligt
kväll! Surrat en massa och kollat på Idol! Detta ska göras om!

Nu blev jag så less över att allt krånglar så nu går jag och sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0