Slö söndag

Det här med att jag skulle få en massa gjort på projektet idag..
det kan vi ju släppa iaf, har inte gjort ett skit..tror inte jag kommer
göra så mycket heller. Känns inte som att jag kan göra så överdrivet
mycket innan jag har bilderna mm.. vet inte riktigt vad jag ska
skriva i den övriga texten på sidan än heller så..

Kameran jag köpte av Frida igår hade ingen usb sladd,
men som tur var så hade jag en sådan till min externa hårddisk,
så det löste sig ju väldig bra!:) Ser även att den har laddat klart nu!
Så nu ska vara Frida komma förbi med ett minneskort till den.
Har även varit ner i förrådet och hämtat upp mina pilates prylar.
Så ska väl försöka börja med morgonpromenader igen och pilates då..
får se hur det går med det..
Men eftersom jag nu ska åka och prata med en nisse imorgon mm..
så är det väl lika bra att försöka göra det bästa utav livet, kanske?
Jag vet inte faktiskt..men ja, nu har jag ju iaf sakerna här i lägenheten.
Nu sitter jag och väntar på att få hem en film jag vill se.
Så jag slappar och gör inte mycket alls..
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hej!

Kul och ha dig tillbaka! Det blir jätteskoj att di kommer till GBG också. Du får se hur stor Viktor blivit.



KRAMar i massor!

2010-10-11 @ 15:36:38
Postat av: Jaana

Hej!

Kul och ha dig tillbaka! Det blir jätteskoj att di kommer till GBG också. Du får se hur stor Viktor blivit.



KRAMar i massor!

2010-10-11 @ 15:37:04
Postat av: Lillemor

Hehe tänkte du på att jag börjat blogga igen efter mitt lilla uppehåll?:)

Jo det ska bli riktigt roligt att kommer ner och träffa er mf!

Lär nog dock få sitta och plugga en del, men alla andra lär nog ändå jobba eller vara på skolan då så, måste ju ändå ha något att göra;)



Ses om ca 1,5 månad!;)

Kramar!

2010-10-12 @ 17:51:28
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0