Torsdag..veckan bara går

Mycket har man hunnit med idag också! Har ju haft bekymmer över mina projekt
som jag ska göra nu i slutet utav kurserna som jag läser nu.
Igår kom jag på en idé, men bytte den idag, så har kommit ganska långt idag,
förhoppningsvis kommer jag bli klar om några dagar, och ska sedan bara
lägga till lite som jag ska fixa med nästa vecka, bilder mm.
Om det nu går som jag vill. Ska ju sedan skriva rapport på detta.
Och börja med det andra projektet i flash och photoshop.. så det är mycket
som ska hinnas med nu. Så kära vänner vi kommer nog inte ses så mycket
innan 29 okt!

Vad har annars hänt idag då? Jo bror Michael och hans flicka Matilda kom förbi
och har varit här några timmar. Gullig var dom och hade köpt en present till mig
för att dom fick låna bilen till Östersund. Så snällt, hade jag verkligen inte förväntar
mig! Och precis sådant som jag behöver också:)


Sedan kom bror Christian och hans tjej Maria förbi och kollade på lägenheten
i samband med att andra bror åker med dom till Härnösand. Fullt hus idag!

Sedan till lite tråkigare saker..Michael var med pärlan på besiktning idag..
den gick inte igenom:( Så nu måste det fixas saker på den till senast 8 nov
då den senast ska vara på besiktning igen. Tycker synd om pappa..
måsta fixa saker på en bil han inte själv använder..få se hur vi löser detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0