Trött och stressad

Men dra åt skogen var jag är helt färdig!
Jag jobbade för första gången sedan jag började
plugga igår, 7:30 - 17! Var helt död när jag kom hem.
glodde lite på tv och fixade lite med wu1 projektet.
somnade kanske vid halv tio, sov till åtta, fortfarande
helt färdig.

Men men, vad har hänt sedan sist?
I torsdags var jag till Emma, umgicks lite med henne,
fotade hennes lägenhet och chillade.
Sedan blev det en sväng till Sofia och Robert på
kvällen, fotade deras lägenhet och surrade lite.
Mycket trevligt:)

I fredags satt jag med projektet hela dagen, sedan kom
Andreas förbi och kollade på Idol.

Och nu är jag dö stressad över projekten och rapporterna
och allt, vet inte hur jag ska hinna med mig!
Men imorgon ska iaf jag och Julia plugga tillsammans,
så då kanske man kan få lite hjälpt och bolla ideér:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0