Helgen...

Men bläää för den här jävla rapporten! Jag vill inte alls skriva den!
Och jag drar på det in i det sista, kommer antagligen sitta med
den på söndag klockan 22:00 när jag har 1 tim och 59 min på
mig att göra den klar.
MEN jag ska försöka att skriva den idag, kanske..

Ikväll blir det tydligen åka till mor och far i Matfors och
äta middag och glo på idol. Ska hämta bilen som har varit
på servis och fått vinterdäck också.
Imorgon blir det en sväng på Birsta för att försöka hitta något
att ha på sig på kvällen, då jag och Malin ska på fest då.
I mina gamla trakter även, Vattjom, hos Christians barndomskompis.
Ja just, kom fram till nyligen när jag pratade med Malin
att jag ska svänga förbi bolaget imorgon också..
imorgon blir det inget bilkörande för mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0