Intensiv vecka

Medveten om att jag inte har bloggat något denna vecka, men
jag haft så mycket att göra, och när jag väl inte haft det har
jag varit så trött så jag inte orkat, men nu kommer det iaf:)
Måndag
Skolan började, satt i panik när jag gick igenom kurserna som
jag läser nu. Hade möte med klassen och lärarna.
En studiegrupp för oss som bor i Sundsvall bildades.
Satt med uppgift 1 i webbutveckling 1 större delen utav dagen.
Åkte sedan till Emma och sov där.
Tisdag
Träffade min studiegrupp, måste säga att jag har fått värdens bästa
studiegrupp, med deras hjälp kommer jag nog klara det här faktiskt!
Satt i gamla lägenheten och pluggade på kvällen tills jag åkte till
Emma igen för att sova.

Onsdag
Dagen med det stora F:et = Flyttdagen!
Det blev verkligen en hel-dagare. Ett stort Tack till Lena, Lander, Malin,
Andreas och Mamma för all hjälp med flyttningen, utan er hade det
aldrig gått! Jag och Lander var till Ikea och jag fick det mesta utav
mina saker inhandlade.Var även tvungen att åka till Birsta senare på
kvällen igen för att köpa nya headset, dom jag köpte innan lyckades
gå sönder i väskan på tisdag:P Denna dag fick jag även min nya vita MacBook:)
Torsdag
Träff med studiegruppen igen, fick ännu mera gjort.
Packade upp kartongerna i lägenheten. somnade vid 21-tiden, helt färdig var jag!
Fredag
Träff med studiegruppen 9-15. Var till Ikea och handlade lite mer:P
Fixade och donade i lägenheten, nu börjar det lika något.
Idag (lördag)
Pappa kom förbi vid 9-tiden och hjälpte mig upp med bordet, hyllorna
och tavlorna, så nu är det klart:) Ska vara ta bort den stora högen med kartonger
och skit.
Mina blåmärken efter flyttningen:
Sist men inte minst, en allmänt glad Lillemor:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååå lägenheten ser ju supermysig ut!! Där kommer du trivas :) / Sofia

2010-09-05 @ 21:45:01
Postat av: Lillemor

Tack:D Jag stortrivs redan! Du får titta förbi någon kväll;)

2010-09-05 @ 21:56:33
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Maria Dahl

Hej tjejen! Vad fint det ser ut. Önskar dig LYCKA TILL med pluggandet. Det ser ut som det har börjat kanon! Kramar till dig.

2010-09-06 @ 08:00:03
Postat av: Lillemor

Men hej Maria, roligt att du tittar in:) Tack så mycket, trivs jätte bra i lägenheten! Ja jag fick den turen att ha jätte bra klasskamrater, vi kommer väldigt bra överens alla:) Hade så fint! Kramar

2010-09-06 @ 14:51:33
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Erika

Ååååå vilken mysig läga Lillan! Jag måste komma över på en kopp kaffe snart så jag får se ditt nya kryp-in :) kraam

2010-09-18 @ 20:30:29
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0