Onsdag mitt i veckan

Innehållsrik dag igår.
Var och pluggade hos Anna, åkte en sväng på stan
och beställde klipp tid (fredag), tänkte köpa en jacka,
Men den fanns inte i den färg jag ville ha, så nu vet jag inte
om jag ska beställa den ifrån internet eller om jag ska skita i´t!
Har nämligen presentkort så jag behöver bara betala 100 kr utöver
om jag får tag på den i stan/birsta.
Men vilket fall som hälst! Så var jag till Per på kvällen och kollade
på Robin Hood (tecknade), oj oj vad jag skrattade! :)
Surrade en massa och spelade även lite tv-spel..tyvärr var jag ju helt
värdelös på det men men, what to do:P Det var iaf en väldigt trevlig kväll!
Idag ska jag plugga tills jag är klar med det jag ska göra.
Sedan tar jag helg! Och den börjas med att fira Ollis som fyllde 24 år
i tisdags!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0