Stormen efter lugnet

 

Sedan jag flyttat och börjat studera, har allt det här som
känts jobbit, den här känslan jag har haft, varit borta.
Fram tills idag, ångesten, gråten i halsen mm är tillbaka..
vet inte riktigt varför, igår kändes ju allt så bra?
Jag blir väl kanske bara panikslagen över hur fan jag hade
tänkt att jag skulle kunna förstå och komma ihåg det som
jag lär mig nu?! Jag har inte en susning..och jag bli grinfärdig
när jag inte förstår och verkligen försöker förstå, men
inte lyckas..en mycket frustrerande känsla!
Förstår inte heller hur jag ska hinna med mig med mitt
tröga tänkande och att förstå saker..
Nej just nu vill jag bara fly...

 

 

Vet inte hur jag ska göra imorgon heller, har möte 9-10(?)
Sedan befinner sig studiegruppen på miun efter det..
men jag vet inte om jag ska stanna hemma och plugga, försöka
förstå...jävla webbutveckling 1, hade hellre suttit med Photoshop
labben, men jag måste ju göra klart det där andra också..

 

 

För att släppa allt det där jobbiga nu..så ska jag visa min
fin fina vita basker/mössa som jag köpte igår. Velat ha en
sådan ett tag nu och igår hittade jag den på birsta, LOVE it!

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha lite självförtroende, du har sagt förut flera gånger att du inte ska va så orolig, allt fixar sig till slut, och det gör det nu också! Håll modet uppe! Inget är lätt och du har ett jättejobb framför dig men du måste vara possitiv, och tänk på och se framför dig lyckan när du är färdig när det är som tyngst. jag tror på dig!! /Pappa

2010-09-10 @ 10:44:00
Postat av: Lillemor

Tack pappa:) Du har nog rätt, får försöka tänka positivt.

2010-09-12 @ 11:12:40
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0