Sunday bloody sunday

Har inte så mycket roligt att berätta idag precis.
Har suttit sammanlagt 9 timmar med photoshop uppgifter
och föreläsningar idag. Så det är ju större delen utav dagen.
Malin kom även förbi en sväng, mycket trevligt.
Hon fick låna min gamla dator eftersom dom inte har något
internet i nya lägenheten på några veckor, och eftersom
jag inte använder den nu så vill man hjälpa till så mycket man kan:)

 

Imorgon är det måndag igen, dags för studiegruppen att träffas igen.
Jag hoppas på att få in några bra rutiner snart på hur jag ska
lägga upp mitt studerande. Just nu känner jag mig så stressad att
jag inte kan hoppa pluggandet en dag. Igår och i onsdags när jag
flyttade blev det iofs inget pluggande.
Men ja, det ska nog lösa sig det där.

 

 

Nä det var allt för mig idag, good night people!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0