Vardags babbel..

Försöker hitta motivationen och orken att plugga, men idag går de trögt.
Samma sak var det igår,blev inte många sidor läste och inget gjort.
Jag har kommit in lite i en fas "Vill inte göra någonting alls"..och om jag då
istället för att satt hemma skulle umgås med mina vänner, så skulle jag ha
ångest över det också, eftersom jag borde plugga.
Fast..egentligen har jag inget att stressa över..skulle det blir så att det blir
lite väl mycket på slutet utav kursen med projekten, så har jag ju 24 timmar
om dygnet jag får sitta då:P
Sedan blev jag självklart glad igår när jag fick reda på att jag hade fått
högsta betyget ( 1 poäng gör G, 2 poäng för högre betyg) på Photoshop labben.
Men för att sedan får högre betyg på hela kursen så är det mycket mer man ska göra.
Jag är nöjd och glad så länge jag klarar av kurserna.

Annars idag händer det inte så mycket , tvättar för första gången på detta nya
ställe, verkar funka bra, dock tycker jag torkskåpet kunde varit lite mer effektivt!

Sedan för att komma till något som aldrig har intresserat mig förut - Politik!
Har sett en del på tv om årets val, och jag vill verkligen inte ha en blå regering!
Så när jag för första gången känner att jag vill rösta(har iofs bara fått gjort det en gång tidigare)
så har jag antagligen slänt mitt röstkort i samband med flytten.
Men enligt Andreas så ska det lösa sig ändå.
Känns som att med en röd-grön regering så kan framtiden bli ljusare.
Det var mitt babblande för idag..nu ska jag försöka göra någon nytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0