Dränka mina sorger..

Ja inte fan kom jag iväg till Martin igår inte. När jag var och bytta till
sommardäcken så kom dom ju fram till att frambromsarna måste
bytas. Lite hopp fick man ju när dom sa att det kanske gick att fixas
samma dag, men sedan när jag vandrade till Matfors för att hämta
pappas bil så ringde dom och sa att delarna fanns inte i Sundsvall
så på måndag ska bilen vara körklar igen. Så hilma surt..jag blir
så le, ville verkligen åka igår. Men men, det är väl bara att "gilla läget".

Så igår dränkte jag mina sorger i vänners sällskap = Per, Malin, David och Denny.
Var ju trevligt att träffa folket igen. Notis: Inte världens bästa bildet med wtf:P

idag har jag bara legat i sängen, sovit och glott på film. Borde väl ta och
pallra mig upp snart, ska skjutsa Julia till Haga vid halv sex, borde
införskaffa mer frusna gubbar med..tycker inte om att inte ha möjligheten
att göra smoothie om jag vill haha;P Ja, det är väl min plan för dagen!

Imorgon ska jag träffa Lena och sedan blir det även att träffa Frida.
Packa igen (fast kan ju inte precis påstå att jag någonstins har packat upp).
Nä nu babblar jag bara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0