...

Då var jag tillbaka till Sundsvall igen..vet inte riktigt vad jag ska
skriva. Känner mig som tom, samtidigt som det ska bli underbart
att träffa alla fina vänner igen. Men jag saknar Martin.

Pluggandet..kan vi ju säga att motivationen är = 0, det står helt
still, och jag kommer ingen vart och har ingen ork att göra något.
Har väl känt till och från att det inte känns rätt, därför tog jag tag
i saken idag och sökte till ett annat program till hösten, "Digital desig"
på tre år, distans. Så ja håll tummarna på att jag kommer in:P
Annars blir det till att börja söka jobb.

Åker nog ner till Kalmar igen nästa helg eller veckan efter.
Ska bara hinna träffa alla här hemma och så innan jag drar
neröver igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0