Färg för en gångs skull

Så blev det tisdag, och jag fick bekräftat att däcken blir fixade
på fredag, så då drar jag neröver igen på eftermiddagen efter
att jag varit och surra med girlsen:) Tack pappa för att du fixar och donar!

Annars idag har jag varit till min lilla Julia och surrat och myst med kissen.
Blev ju dock inget pluggande gjort för mig, går segt det där, men jag får
försöka sätta fart nästa vecka eller imorgon. Ja vilket fall som hälst så sedan
kom Mirja förbi och vi har surrat en massa och kollat på alla gamla bilder som
jag har, vilka minnen, oj oj oj..många fina år man har haft tillsammans.
Haha tragiskt det lät...som att dom skulle ta slut, det kommer dom ju inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0