Middagsgäster

Morgonen idag var rätt så chill, hade e-möte, fick mest bara ångest utav det:P
Sedan kollade jag på en film och kände lunget. Men sedan när filmen var klar
så var det bara att skynda sig upp, plocka ihop tvätten som skulle tvättas,
dammsuga, skura, diska, packa, duscha, slänga i tvätten, åka och handla
och sedan när jag kom hem igen så blev det ju hänga tvätten, och sedan börja
göra iordning middagen - Kyklingpaj och sallad. Surrade även med Martin
på skype samtidigt, väldigt trevligt:) Ja sedan kom Andreas och så småningom
Erika med. Väldigt trevligt! Tack för ikväll fina ni!

Ja sedan glömde jag ju självklart bort att hämta tvätten så då fick man stå
och skämmas och vänta tills personen som tvättade efter kunde öppna åt mig:P

Och nu då? Ja packningen är så gott som klar inför min resa ner till Martin imorgon.
Bara hålla tummarna på att dom kirrar vad det nu är för fel på bilen när jag ska
åka och byta till sommardäcken imorgon fm. Annars blir det jobbigt att ta bilen ner:/
Men jag lever på hoppet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller alla tummar och tår ;)

2011-04-15 @ 00:05:15
Postat av: Lillemor

Ja det var ju förjäves:P

2011-04-15 @ 20:06:46
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0