Slutet på månaden..

Jahapp så är snart den här månaden över med..tiden går så fort.
Vad har jag gjort sedan sist då? Hum hum..i förrgår var vi iaf ut
och gick sedan blev det lite tennis-spelande, riktigt roligt, men lite
svårt! Inte riktigt samma som badminton som är jag van vid..
sugen blev man på att spela det igen med!

Ja och igår, var jag ut på morgonpromenad, sedan var jag död haha,
sov väl på em och ja..hände inte så mycket mer än att vi åkte och
handlade och glodde sedan på film, nice kväll:) Jomen joo, det gjorde
det ju visst det, vi möblerade om här haha, och jag packade in mina
kläder i garderoben, så jag slipper ha dem i väskan hela tiden.

Annars så försöker jag väl plugga, men det går dåligt. Tänker mycket
på hur jag ska lösa allt med packningen och flytten osv, och om jag inte
kommer in på skolan till hösten, då måste jag ha ett jobb till Augusti..
ja, det är lite att tänka på. Men men..ja det var väl allt för mig idag.


Kommentarer
Postat av: Erika

Snyggo!!! :) Du verkar ha det bra där nere hos din käreste, det glädjer mig :) Miss you Sugarpie <3

2011-04-29 @ 21:11:01
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se
Postat av: Lillemor

;) Jag har det så bra så, får kanske inte så mycket pluggande gjort, men det är en värdslig sak;P saknar dig med vännen!! <3

2011-04-30 @ 09:29:29
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0