Vår i Sundsvall

Ja så kom äntligen värmen och våren hit med. Det är ju nice!
Och vad gör man då? Jo man sitter inne och har ångest haha,
det är som vanligt det. Borde ta och städa med, ser ut som jag
vet inte vad här hemma:P Men ska ju snart packa och dra iväg
igen så då blir det väl rent och fint igen;P

Jag har iaf fått iväg frågorna till han jag ska intervjua, så kanske
får svar under dagen eller imorgon, så då blir det att skriva rapporten
och skicka in den, så slipper man tänka mer på det iaf!

Annars i veckan är det nog ganska fullt upp tror jag, mina planer än
så länge ser väl ut såhär:

Tisdag: Plugga och dona. Träffa Mirja på kvällen.
Onsdag: Plugga, börja packa?
Torsdag: Plugga(?), Bjuda Andreas på middag.
Fredag: Tvätta, Träffa Malin, Frida och Malin och surra lite med dem!
Lördag: Förhoppningsvis ha fått bytt till sommardäck under veckan så jag kan åka till Kalmar.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sweetheart!!! Vi måste ses snart!!! Tänkte också höra om du har lust att fota mig nån dag/kväll och göra bilderna snygga i PhotoShop? Vore fett nice om du har lust med det :) Puss på re gumman min :)

2011-04-12 @ 20:13:23
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se
Postat av: Lillemor

Men hej vännen!! Jag messar dig nu så får vi se om vi kan lösa detta på någe vis!:) PUSS

2011-04-12 @ 23:54:06
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0