Biltvättardagen

Så var det äntligen gjort, helstädning utav bilen! Nu är den
så fin så, och tack vare älsklingen är den fin utvändigt med:)
Annars går det rätt mycket tankar i huvudet nu, angående skola och
jobb osv. Känns inge roligt alls det här med att jobba extra..det var
ju en väldigt skönt känsla när man viste att man skulle få jobba och
så, men såhär i efterhand så vet jag inte..det här med att bli inringd
på morgonen, få gå på ställen där man inte varit något osv..gör att jag
känner mig väldigt osäker. Är det dumt att vilja mer utav livet än att
jobba som vikarie? Och kommer man någonsin bli mer än just vikarie?
Känns som att man måste plugga då, och då måste man ju komma in
på något som man vill bli också, och det kanske man aldrig gör, och
vad fan gör man då? Då kommer jag ju aldrig att få ett fast jobb, en
säker inkomst. Och att gå omkring med den känslan..är inge roligt,
det får mig att känna mig orkeslös och en känsla utav hopplöshet.
Men det löser sig väl..någon gång..i framtiden?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det finns nästan alltid lösningar, ibland kan det också va lite spännande när man inte vet vad framtiden för med sig, försök att se det så i stället Kom ihåg ordspråket, Det ordnar sig alltid, (på nått sätt)

2011-08-05 @ 07:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0