Grönt är skönt

Fick för mig nu att jag skulle försöka göra något nytt på bloggen,
men har ingen inspiration över hur jag vill att den ska se ut egentligen,
så nu får den vara grön så länge, så får jag väl försöka komma på
något bättre framöver sedan!

Ja vad har hänt för spännande sedan sist då? Jag har ju jobbar lite
denna veckan iaf, hela fyra timmar om dagen i helgen:P haha, jobbigt.
Eller ja jo det är ju faktiskt jobbigt att kliva upp tidigt, men får man åka
hem igen vid elva så ska man kanske inte klaga. Det har gått bra iaf!

Imorgon ska jag äntligen få åka till vårdcentralen och få bort min
dumma vaxpropp som jag haft i höger öra sedan i onsdags, ett helvette
har det vart, hör så sjukt dåligt. Men det har ju varit en upplevelse det
med antar jag, känna hur det känns att höra dåligt:P

Igår åt vi Quornpytt till middag, det var gott! (onödigt fakta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0