Nya dörrar

Nu har dom hållit på och fixat och satt in de nya dörrarna är hos
oss, dock är dom inte klara med lister osv, men det blir väl framöver!

Före & efter ute

Före & efter inne
Sedan har jag städat iordning i köket idag, så det blev trivsamt!

Annars då? Jag har varit ledig mån-ons, så vi har varit en sväng
till västervik och chillat lite, hälsat på martins familj. Mycket trevligt!
Men imorgon är det dags att jobba igen, men är nog ledig redag på
fredag idag, gör mig inte specielt mycket;P Men det här med jobbande,
uscha..önska verkligen att jag slapp, tänk vad skönt att få vara hemmafru,
laga mat och baka och dona hela dagarna..vilken dröm! Måste hitta mig
ett roligt jobb, eller komma in på någon utbildning någon gång, löser sig väl.

Saknar mina vänner i Sundsvall(+Lander) gör jag med, så ni får mer än
gärna komma och hälsa på, nu när vi kommit iordning här:) Sedan borde
man kanske ta och åka uppöver något framöver, vet bara inte riktigt när..
är som lite andra saker man måste spara pengar till nu, är ju jul om inte
så många månder, plus att man måste ju spara till bensin för att kunna åka
upp då med, och så vill jag ju köpa Iphone 5 när den kommer, men det är
ju inte precis prio 1. En större soffa vill vi ju ha också..hum men ja det får
man se när man har råd med den haha..alltid är det något som man vill ha;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt och så mycket ljusare det blev i hallen : )

2011-08-31 @ 21:38:55
Postat av: mamma

Snygg dörr och så mycket ljusare det blev i hallen : )

2011-08-31 @ 21:39:57
Postat av: Carin

Det blev ju väldans fint med annan dörr, både ute och inne. Ha det nu riktigt gott i ert lilla hus! Kram

2011-09-01 @ 16:08:06
Postat av: Lillemor

Ja det blev kanon:) Ljust och fint i hallen!:) Kram till er båda!

2011-09-03 @ 10:55:46
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad mysigt ni har fått. Synd att ni inte hade hunnit flytta klart när vi var där nere. Jag måste nog åka ner igen.

2011-09-06 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0