Julgodis..

Känns som att jag börjar varje inlägg med att säga att "nu var
det ett tag sedan jag skrev":P Men så är det ju även. MEN
hur som haver, i lördags var vi till Martins pappa på lunch/
middag, mycket trevligt, kändes lite som jul, Martins bror
+ familj var ju även med. Jadu vad har vi mer gjort tro?
Donat lite hemma..jobbat..och igår och idag efter jobbet
har jag gjort julgodis. Det är ju så mysigt..älskar att hålla
på med julpyssel:) Ljusstakarna i fönstren åkte upp med!

Planer annar då? Ja det är väl att jobba och jobba, fixa
inför julfirandet i Sundsvall osv. Ska jobba in 8 timmar
julveckan, så kommer då jobba mån-tis 6:00-18:30,
kommer nog bli sega dagar, men värt att få komma upp
till Sundsvall redan på tordag kväll! Hoppas jag träffar
så många som möjligt då när jag är uppe, vet ju aldrig
när man kommer upp igen sedan, kan ju dröja.

Kanske man ska berätta lite om jobbet då? Det går
alla tiders! Passar mig mycket bra, kontorsmiljö!
Slippa vara ute i snön och härja hela vinter, istället
för man sitta inne med trevigt folk och betala ut pengar
till föräldrar:) Men det är fortfarande mycket att läsa,
men 1 januari så ska vi "insattsstyrkan" vara redo
att jobba helg på egen hand, men som tur är finns
det ju alltid folk runt omkring som man kan fråga om
det är något man undrar över!

Sedan letar vi fortfarande efter en lägenhet i stan,
det tar tid men hoppas hoppas att vi hittar någon
innan det blir massa snö och änne kallare här!
Men det var allt för mig denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0