Tack och hej!

Här kommer sista blogginlägget på ett bra tag nu,
jag tänkte nämligen lägga ner skrivandet fram tills
vi flyttar till lägenhet någon gång och har trådlöst.
Blir som aldrig av nu iaf så.

Men jag kan ju berätta lite då om hur livet är här.
Jag jobbar på som vanligt, har jobbat in nästan alla
timmar nu för att slippa jobbar halva fred och tors
nästa vecka. Så det känns skönt, har varit några
sega dagar nu, när man jobbar 7-17:30, men dock
blir det så imorgon och på tisdag med, + två dagar
mellan jul och nyår, just för att den 26 försvinner
utan att man får betalt för det.

I helgen har vi blivit klar med all julklappshandling
med, vi var även till Västervik i fredag-lördag för
att ge Martins mormor en lite julklapp och även hans
pappa lämnade vi en hos.
Sedan igår var vi bort till Martins bror + familj,
där även hans mamma och hennes karl var.
Blev lite fördelsedagsfirande och lite "lilljul".
Vi fick en jätte fin symaskin av Ingela och Allan,
så hilma roligt och oväntat! Men jag är hur glad
som helst! Ser fram emot att kunna sy egna
gardiner osv! Men det lär väl bli mer utav det
när vi flyttat ockå, för tillfället har vi våran runda
säng ståendes isärplockad i vardagsrummet, så
finns inte så mycket plats till övers för symaskinen,
det är så fin så man vill ha den på ett eget litet
bord framöver:)
Och imorgon entrar vi julveckan! På torsdag vid
halvett tiden börjar jag, Martin och min jobbarkompisr
Tanja resan upp till norrland. Dock släpper vi av henne
i Stockholm. Men sedan i Sundsvall ska jag denna
gång försöka träffa så många som möjligt medan vi
är där. Det som är inplanerat redan är att vi ska till
Ollis och Patrik på fredagkvällen och spela lite bingo
och umgås. Får se vilka som har tid och möjlighet att
träffa en under dagen? Ni får gärna höra av er om ni
vill ses och när det passar er:)

Nyår verkar som att vi blir här hemma och att det
kanske kommer lite folk hit, än så länge är vi iaf
tre stycken haha:) Men det var allt för mig, take
care tills vi ses och hörs nästa gång! och.........
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0