Dagarna går..

Kan inte påstå att något specielt har hänt sedan jag bloggade sist.
Tränat med Malin varje morgon, pluggat med Julia på dagarna(försökt iaf).
Glott på tv eller film och pratat med Martin på kvällarna. Och lyssnat på
massor med bra musik, det hör ju som till vardagen det!;)

Idag lyxade jag till det med att sova 1,5 timma efter träningen, underbart!
Ska försöka plugga lite nu, vet dock inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.
Kan tänkas att det blir en film istället, och plugga sedan.
Började även bli lite illamående nu och det känns sådär halv knepigt i magen,
åker väl inte på magsjuka igen?! Det visar sig väl senare idag:P

Känns bra att man har mycket roligt att se fram emot i Mars månad iaf!
Februari har varit rätt intensiv med träning, pluggande och jobbande.
Så jag tror verkligen att Mars har mycket mer att erbjuda på roligtmässigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0