Dags för hemfärd

Ja då ska här sammanfattas helgen som varit. Fredag på fm träffade jag
Julia på stan och vi chillade, åt lunch, fikade, surrade osv. Trevligt!

Träffade sedan Lander och Johanna, gick runt lite, entrade bolaget och
införskaffade cider(åt mig), resten av damerna körde öl-kväll.
Åkte till Jana, förferrade lite där och sedan blev det pubrunda!
Hade as trevligt, finns sjukt många härliga ställen på södern att hänga på!

Igår drog jag och Lander in till stan ganska tidigt, sushi lunch, fika på något
café i gamla stan. Bestämde oss för att gå på bio, "Burlesque" blev det, as
bra tyckte jag att den var, Lander hade en annan åsikt haha. Jag kommer
iaf se den igen!:) Efter bion blev det pubrunda igen, mycket lyckad kväll!
Synd bara att vi blev as trötta och drog hem ganska tidigt. Men så är det
när man blir gammal haha, eller så var det för man hade sovit så lite
natten innan, jag skyller på det iaf;)


Nu är iaf väskan packad och om sju timmar lämnar jag huvudstaden för att
återvända till Norrland igen, känns hmm..nja sådär.


Kommentarer
Postat av: Malin

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! DET ÄR INTE SANT!!! HAR DU VARIT PÅ GLASSBAR, UTAN MIG?!

2011-02-06 @ 20:33:31
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh B & J.....=)

2011-02-07 @ 12:02:33
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Haha som jag sa igår Malin så behöver du inte vara ledsen eftersom jag inte åt där personligen;) Men jo Emma, B&J, fin fina grejjer det;)

2011-02-08 @ 10:32:44
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0