Middag, jobb osv..

Jag har blivit så bortskämd för jag har blivit bjuden på middag
både fredag och lördagen veckan som var! Först hos Erika och
sedan hos Malin, helt underbart! Jätte jätte gott! Tack tack!:)

Jobbat lördag och söndag 7-16. Finns väl inte så mycket mer att
berätta om det.

Överraskningsfest för Per i lördags som fyllde år igår, det var as
roligt! Haha mera överraskningssaker till folket!

Det var min helg det. Så, vad händer idag då? Träna 9:00, E-möte 10:00,
plugga med Julia fm/em, förhoppningsvis bli klar med labb3. Ikväll
vet jag inte vad som händer, sova? Det är ju alla-hjärtans-fucking-day today,
denna onödiga dag..förstår inte vad den ska vara bra för..bitter haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0