Miun

Idag har jag hängt några timmar med två klasskompisar på miun.
Var ett tag sedan man var där och pluggade nu. Vet inte om jag
fick allt för myckt gjort. Men nu ska jag sätta mig och plugga lite till
så kanske man blir klar med labb1 i databaser ikväll, förhoppningsvis.
Hade varit sjukt nice.
Helt sjukt vad mitt humör och välbefinnande svänger ibland, nu i några
veckor, specielt sedan jag lämna Stockholm har det inte varit på topp
om man säger så. Men igår när jag kom igång med pluggandet och
fick något gjort + att jag började skriva matdagboken igen så känns det
mycket bättre. Vad människan jag var och pratade hade rätt om mig,
hur jag funkar, blir lika facinerad när jag kommer på att verkligen stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0