Niklas Strömstedt..

Han måste få hyllas lite idag tycker jag! Jag har i många år, sedan jag
var liten lyssnar på hans låtar. Och jag kan inte säga annat än att jag
älskar hans musik! Tack för alla underbara låtar du gjort!

“Då och då försvinner jag i sagorna, jag längtar efter lyckligare slut.
Alla mina drömmar som gått sönder går att laga, leka på en väg som leder ut.

Mellan huvet och marken är det jag som kan känna och tro och tycka,
om jag nu kan bestämma vill jag ha ett liv i lycka, jag förstår att jag inte gjorde rätt
och mitt samvete fick en spricka, det är inte försent och ge mig ett långt liv i lycka.

Om änglarna sjunger i kör, så säger dom hur man gör, jag vill vara glad när jag dör.”



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag håller med dig fullständigt...love him!

2011-02-25 @ 00:03:04
Postat av: Lillemor

Han är underbar!! Punkt!;)

2011-02-25 @ 09:17:56
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0