Orolig..

Nuförtiden är det mycker klagande ifrån  mitt håll, specielt det här med
pluggandet, det är ett jävla helvette det här! Rent ut sagt! Jag har försökt
hittat motivation nu idag och verkligen suttit och kollat på koden osv för
att komma någonvart, folk har försökt att hjälpa mig, men jag kommer ingen
vart! Jag behöver expert hjälp utav någon som verkligen vet vad han pratar om.
Förhoppningsvis får jag det ikväll eller imorgon om jag har tur. Annars känner
jag mig ganska körd. Humöret växlar mellan grinfärdig - redo att ge upp och
lite hopp att det kanske löser sig tillslut. Men ja..bra känns det då inte.
Jag har iaf druckigt en massa kaffe idag så jag är inte specielt trött.
Det är ju positivt iaf. Har även börjat med min mat/humörs-dagbok idag igen.
För att försöka få lite ordning på mitt humör igen, tycker verkligen inte om
att min positiva inställning har försvunnit. Jag blir orolig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0