Stockholm i mitt hjärta(?)

Ja idag far jag iaf, till huvudstaden, för att hälsa på min underbara vän Lander!
Morgonen började så fint med att jag mötte upp fröken Edeholt på friskis för att
träna lite bröst och axlar, gick ju fin fint det! Känner mig peppad nu!
Så när jag kommer hem igen ifrån Stockholm så blir det till att börja med 1 vit månad.
Men jag kommer gärna på fester ändå;)

Väskan är packad och jag ska om ett tag åka och hämta C# boken i Granlo och
sedan plocka upp Malin så hon kan skjutsa mig till tåget. Jag lär väl uppdatera
något under semestern!


Kommentarer
Postat av: Malin S

Störtskön bild!

2011-02-10 @ 15:05:25
Postat av: Lillemor

Hahaha vilken charmknutte va;P

2011-02-10 @ 15:32:20
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0