Tillbaka till vardagen igen...

Det känns sådär lagomt roligt att vara hemma igen.
Visst kan det kännas skönt att vara i sitt eget hem igen, och att träna osv.
Men jag har haft det så otroligt bra hos Emma i Stockholm! Vill tillbaka!
Och jag som aldrig har riktigt gillat Stockholm, måste vara för att jag
inte varit där tillräckligt länge, och sett allt det bra som finns där.
Tex, Pubarna på Södern - l o v e l y! Fiken i gamlastan likaså, helt underbart!
Får se när man kan tänkas åka ner igen.

Har inte blivit mycket pluggande de här första veckorna på kurserna, och ångesten
ökar dag för dag. Jag börjar få blandade känslor ang pluggandet, vet inte riktigt..
är det det här jag vill göra? Jag får försöka fram till sommaren, och sedan fundera
hur jag ska göra till hösten.

Nu ska jag försöka ta ikapp lite läsning tänkte jag, var och hämtade databas boken
på biblan förut, synd att jag bara får ha den i 2 veckor, får se hur jag löser det, kopiera?:P

Kommentarer
Postat av: Frida W

Vet du vad som skulle vara skit kul!? En tjejweekend i Sthlm i goda vänners lag (vi som brukar fika). Boka dubbelrum på ett "bra pris" hotel, käka gott, shoppa lite och köra en krogrunda. Om det skulle funka för alla, spelar ingen roll vilken tid på året :)

2011-02-09 @ 21:42:23
URL: http://findingbabyland.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Men Frida det är ju en underbar idé!:D Undra bara när det kan tänkas funka för alla! Berättade om idén för Malin när vi tränade förut, och hon var absolut på, men hon kan nog dock inte förens juli tidigast, eftersom hon börjar jobba i juni och har inte råd innan dess. Det här tycker jag vi ska diskutera på torsdag!;)

2011-02-10 @ 09:13:43
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0