skrattar nästan jämt..

“Du var fräknig som jag, fast mer uppnäst och glad
för du skratta nästan jämt, allvar för mig var så enkelt för dig
du tog hårda ord på skämt, skratt kan ingen leva på
Men det kändes bra ändå..helt nära dig

Många ord som jag sa verkar tomma idag från mitt kloka
perspektiv, inget finns kvar av dom tvivel jag bar
att du var ett tidsfördriv, du betydde inte allt men det
blåste aldrig kallt..helt nära dig

Du har bläddrat ett blad i mitt liv, mitt liv, sidan är slut
och nästa tar vid..

Och för dig är det slut, att ta bakvägen ut för att kunna
träffa mig, var du är bor trotts att världen är stor
är det inte långt till dig, dina ögons stjärnoglans
blinka alltid någonstans..helt nära dig”

Kommentarer
Postat av: Hermanseline

Nice site keep it up

2012-07-04 @ 12:57:04
URL: http://hermanseline.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0