Bra början..

... på 2011 måste jag säga! Hade as trevligt och mysigt igår hos
Malin och Patrik. God mat och väldigt trevligt folk!

Idag har det varit full rulle hela dagen. Hängde med Julia
på donken så hon fick i sig lite mat, sedan köpte jag lunch
och åkte till Sofia och Robert och var lite sociala med dom.
Hem en sväng, surrade med Lander och bestämde oss för att
gå på bio, blev först sushi och glida runt i bilen och lyssna på
musik, en sväng till norra berget och en massa surr, min
underbara vän flyttar ju nämligen till Stockholm på måndag,
ser fram emot att få komma och hälsa på henne där:)
Men vilket fall som helst så såg vi på Änglagård, bra var den!


Så efter denna första dag på år 2011 så känner jag bara lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0