I´m Back..

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev ja.
Kan du börja med torsdagen förra veckan, vi firade ju att
vi var klar med allt på kurserna, härlig känsla!:)
Fredagen var vi(Jag, Malin och Malin) till Frida och
surrade, fikade och hade trevligt! Lovely!
Jag var sedan en sväng till Hanna T och träffade
Ollis mf och åt hemmagjord pizza.


Lördags jobbade jag 7-17, gick sedan till Andreas, vi bestämde
oss för att åka till Erika och umgås lite med dem.
Blev tyvärr inte så långvarigt eftersom jag blev illamående
och började kräkas:P Men innan det hände så hade vi såhär roligt:


Men jag har legat hemma sedan dess...
Trodde jag var bra igår, men åt tydligen fel saker, för jag började
må jätte illa, bestämde mig efter någon timma och gå och lägga mig,
vaknade utav att det stank pyttipanna i hela lägenhet, det blev droppen..
kila till toa och spydde upp att igen.  Men efter det mådde jag bra iaf:P

Idag börjar de två nya kurserna, men tydligen är det inte möte förrens
nästa vecka på ena kursen, och den andra kommer man inte ens åt sidan på:P
Idag blir det därför - kolla på film och chilla, vill inte smitta någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0