Imorgon smäller det!

Ja jag har inte bloggat sedan i torsdags(?) ser jag, inte godkänt!
Så nu blir det en sammanfattning utav helgen.

Fredag
Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på dagen faktiskt, men
på eftermiddagen tog jag och Sofia en sväng ner på stan,
tog en kaffe på Wayne´s och surrade. Plockade sedan upp
Malin och Patrik och kollade på Musik esteternas vårshow, var
roligt att se! Fanns några grymma musiker där. Efter det hängde
vi hos Per lite.

Lördag
Jobbade på centrum 7-16, pengar pengar. Efter det blev det en sväng
till Maxi med Andreas. Sedan jag var jag färdig, låg hemma och halvsov
och glodde på film. Slö lördag kan man säga.

Söndag
Var till mormor och morfar, hjälpte henne lite med datorn.
Åkte sedan till Alnö och träffade härliga Erika och Andreas, goa vänner!

Ja det var väl min helg det!

Idag
Och idag blir det: E-möte i C#.NET kursen, tvätta 11-14, träna med Malin,
hem och packa och plugga lite I think.

Men imorgon vad händer då? JO imorgon åker jag till STOCKHOLM!!!
Lander here I come! Ska bli underbart att träffa min lille vän igen, och
att lämna Sundsvall för ett tag tackar ju inte jag nej till;P

Kommentarer
Postat av: Erika

- Å käringa då, stog där och kasta grus!!

Hahaha tack för igår vännen, mysigt att ni hälsade på :D

2011-01-31 @ 12:22:53
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se
Postat av: Lillemor

HAHA! Jamen tack själv fina du för att man fick komma förbi!:D

2011-01-31 @ 15:08:30
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0