Lördagen

Vilken vecka man har haft, jag säger det igen, och det kommer antagligen inte
bli den sista gången heller, men 2011 har än så länge visar sig vairt ett mycket
bra år! Ser fram emot vad mer det har att erbjuda!

Igår hängde jag med Malin och Patrik till Njurunda för att ta en fika på ett café
där, väldigt mysig och trevligt! Sedan blev det lite roadtripp, kollade läget
runt om där, hamnade så småningom i Sörfors, blev då in och säga hej till
Emma och hennes karl. Trevligt att se hur dom bor:)

Hem och plugga lite sedan. Kom på ideé att jag och Malin skulle ut och pubba
på kvällen, hon kom hit och vi hade det as roligt! Blev en sväng ner på Dallan,
där mötte Per upp oss, gick vidare till Aveny(som det var gratis att gå in på),
där träffade vi Nathalie och sedan kom Mirja och Julia! Sedan blev det Allstar
där vi träffade Pers pojkar - Davis och Ludde. Jag säger så det, vilket kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0