Music

Pluggandet idag har gått över förväntan! Attans vad vi är grymma Julia!;)
Labb 1 och 2 är klara och inskickade. Labb 3 på gång, lite kvar som ska
fixas, känns lovely! Kan man fokusera lite på den andra kursen nästa vecka
+ att jag inte behöver dra med mig LG:n till Stockholm, utan bara min kära Mac.

På tal om Stockholm, så fick vi ett sms förut idag där det stod att tåget
vi skulle åka hem med var inställt, så arga och panikslagna(stod jag för), drog
vi ner till stationen och fixade nya biljetter på ett tåg som gick 1,5 timme tidigare.
Så var ju skönt att det löste sig.

Annars då? Jovars, living the dream. Har fått lyssnar på underbar musik - sång och
gitarr, den där Martin han kan verkligen sin sak han!;) Jag blir helt salig..inte skulle
man klaga om man hade bott med honom! Skulle önskat mig live musik varje dag;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vem är Martin?

2011-01-26 @ 23:12:18
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0