Oväntade saker det gillar jag!

Som ta till exempel igår, jag kände att jag ville göra något på kvällen,
tänkte att Malin är ju mysig hon ska jag umgås med. La mig och sov
i väntan på att hon skulle höra av sig, vaknar vid 19-tiden utav att hon
har något på gång! Jag blir ju såklart väldigt förväntansfull, och gör
mig iordning för vad som komma skall (vad det nu var?).
Jag plockar upp henne kl 20, vi drar till Per, chillar lite där, spelar
lite kort..och sedan blev det ut på små krogarna i lilla Sundsvall.
Först satte vi oss på Bishop och hade det as trevligt, slog ihop oss
med Aron som kom dit och hans gorgeous Irländska vän John.


Eftersom Bishop var så tråkiga och stängde kl 1 så kände vi att,
vi drar väl vidare dit alla andra skulle = Memento.. och det ställe
finns det ju delade meningar om vad man tycker. Jag hade väl roligt
ändå ja, träffade lite folk osv, men jag kommer nog aldrig gilla det
stället ändå. Jamen jag träffade ju även lovely Julia och Josip, dom
är väl för festliga! All respekt till henne som kommer hit snart och ska
plugga, det hade jag aldrig trott att hon skulle palla!;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv! :)

Hahaha vad tjock jag är på bilderna! Haha.

2011-01-07 @ 19:08:02
Postat av: Lillemor

Du pratar i nattluvan min vän!

2011-01-08 @ 15:40:20
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0