Ny design igen..

Blev less efter att ha suttit inne hela dagen igår, så strax efter 19-tiden
plockade jag upp Julia och så åkte vi runt hela Sundsvall tror jag och
lyssnade på musik och surrade! Mycket trevligt, visade vart jag bott
i Vattjom, blev även en sväng förbi sommarstugan. Trippen avslutades
hemma hos Julias föräldrar. Tack lille vän för igårkväll:)

Idag, ja vad har man gjort idag egentligen? Varit hos Julia, fixat lite med
gammdatorn, blev dock ingen formatering utan det får gå ändå.
Blev en sväng på Ikea, Julia inhandlade 3 mattor.
Resten av kvällen blir det nog ganska soft, är as trött.


Kommentarer
Postat av: Julia

tack själv min vän! :D

2011-01-25 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0