Uttråkad

Att plugga är inge roligt, inte när man ska plugga till en tenta och bara
sitta och läsa hela dagen. Jag är raslöst, och har tråkigt..jag vill göra
saker, känna lite "spänning" i vardagen..vilket det har varit mycket utav
detta året. Men jag antar att det är bara att bita ihop idag och hoppas
på att tentan går iaf halvskapligt imorgon.


Jag ska börja jobba nu igen, någon helg i månaden, det kommer också
förstöra mitt nya sätt att leva - bara göra saker jag tycker är roligt all the time!
Eftersom då kommer jag måsta sova tidigt innan jag ska jobba, och efter
att jag jobbat kommer jag vara så jävla trött att jag inte kommer orka
göra något. Typiskt..men pengar behöver man ju, och om det inte vore
för att jag är så jävla envis med att inte jobba till sommaren så hade jag ju
sluppe jobba nu. Så jag får väl helt enkelt skylla mig själv:P

Jag vill även göra om bloggen nu, sedan jag fick reda på att jag
kan komma åt html koden, så skulle det vara skoj att fixa till den
ännu mer, som man vill. Får se när det finns tid och ork till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0