Vänner

Jag har blivit dålig på att blogga tror jag, inte bra!
Vad har jag haft för mig sedan sist då? Inte pluggat något har
jag gjort iaf, dock har jag varit och hämtat datorn(eftersom de kurser
vi ska läsa nu får man tydligen inte ha mac på) hos Malin i torsdags och så
surrade vi en massa och åt middag osv, mycket trevligt!:)
Sedan kom Andreas förbi en sväng när jag kom hem då, jag gillar verkligen
när jag får umgås med alla mina vänner, mera utav det!:)

Igår..vad gjorde jag igår? Tror bestämt att jag var hemma större delen utav dagen,
läste en bok jag köpt, och sedan gick jag bort till Sofia och Robert på kvällen
och kollade på film och var lite social.
Idag har jag varit på stan och tagit en fika med Erika, alltid lika trevligt:)
Andreas och Sandra tittade förbi en sväng också!

Vet inte vad jag ska hitta på resten utav kvällen, eftersom jag inte ska festa
och slösa massa pengar, och så måste man ju tänka lite på hälsa också:P
Så ja..vet jag inte vad jag ska hitta på..känns tråkigt att bara sitta här
hemma och stirra..men tyvärr så kan det nog bli så att det blir så.

Men jag måste bara säga..att mina vänner..jag är så tacksam att jag har dom,
och jag är så lycklig över att just mina vänner är dom bästa som finns!
Hur bra dom få mig att må, helt otroligt! För bra..det är precis vad jag mår..
jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hövva vilken gräslig bild på mig :S Men men jag bjuder på den då :P Tack för igår vännen <3

2011-01-23 @ 12:31:31
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se
Postat av: Lillemor

Haha men bilden på mig då!;) Jamen tack själv! Det var så himla trevligt att surra med dig och ta igen lite tid, vi ses så sällan! <3

2011-01-23 @ 17:31:42
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0