Bra dag igår, mycket dålig dag idag..

Sov i Hällsjö natten till igår, blev båttur med mor och far på dagen,
mycket trevligt! Stannade till på en strand och käkade lite frukt!


När jag kom hem blev till att göra sig iordning snabbt, sedan plocka upp
Malin, Frida och Malin för att åka ut till Junikär och käka middag och
umgås, det var riktigt trevigt! Fina vänner!
Sedan har hela natten som var och hela denna dag varit mycket dålig.
Hoppas jag slipper ha en till sådan här dag resten utav mitt liv.
Men allt händer utav en anledning antar jag..även om man inte förstår varför.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du kan gå vidare och glädjas av vad livet har att erbjuda,livet har så mycket att ge. Kram <3

2011-07-02 @ 01:34:36
Postat av: mamma

Hoppas att du kan gå vidare och glädjas av vad livet har att erbjuda,livet har så mycket att ge. Kram <3

2011-07-02 @ 01:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0